مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 10:342019-10-18فرهنگي

نسیم ادبی: دفاع مقدس همیشه برایم دغدغه اصلی بوده است


نسیم ادبی بازیگر کشورمان پس از تماشای نمایش «از بان تا تان» گفت: جنگ و دفاع مقدس همیشه برای من جزء دغدغه های اصلی بوده است.

- نسیم ادبی بازیگر کشورمان پس از تماشای نمایش از بان تا تان گفت: جنگ و دفاع مقدس همیشه برای من جزء دغدغه های اصلی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نسیم ادبی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پس از تماشای نمایش از بان تا تان گفت: جنگ و دفاع مقدس برای من جزء دغدغه های اصلی بوده است و  همیشه از دیدن آثار فرهنگی و هنری مربوط به جنگ خوشحال می شوم و به تمام دوستانی که در این زمینه کار می کنند، خسته نباشید می گویم و امیدوارم همیشه موفق باشند.

ادبی که به تماشای نمایش از بان تا تان در تماشاخانه سپند رفته بود از زحمات این گروه نمایشی نیز تشکر کرد.

گیتی معینی از بازیگران تلویزیون و سینما نیز در رابطه با نمایش از بان تا تان گفت: بچه های جبهه و رزمندگان دفاع مقدس با لبان تشنه و دستان بسته جنگیدند و همه عزیز هستند و با دیدن این نمایش نوعی نوستالژی مربوط به دوران دفاع مقدس و جنگ برایم زنده شد که به شدت اثرگذار بود.

وی افزود: من از دوستانی که این نمایش را ترتیب دادند تشکر می کنم و جالب است که خودم بازیگر هستم ولی در سالن نمایش به خاطر رشادت ها و مظلومیت شهدای ایران آنچنان متاثر شدم که اشک ریختم و از نظر روحی کمی تخلیه شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسیم ادبی: دفاع مقدس همیشه برایم دغدغه اصلی بوده است

نسیم ادبی: دفاع مقدس همیشه برایم دغدغه اصلی بوده است