مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 05:302019-10-19دانش

مهارت محوری ملاک اصلی آیین نامه ارتقاء اساتید دانشگاه فنی حرفه ای است


ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی حرفه ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی این دانشگاه گفت: - رییس دانشگاه فنی حرفه ای گفت: آیین نامه ارتقاء اساتید دانشگاه فنی حرفه ای با توجه به مسئله مهارت محور ی تدوین خواهد شد.

ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی حرفه ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی این دانشگاه گفت: وزارت علوم طبق مصوبه ای یک آیین نامه ارتقاء اساتید را به تمام دانشگاه های کشورابلاغ کرد.

صالحی عمران ادامه داد: دانشگاه های فنی و حرفه ‎ای به این نتیجه رسید که آیین نامه ابلاغی از سوی وزارت علوم به دلیل اینکه تاکید بیشتری بر مسائل نظری و تولید دانش نظری دارد خیلی مناسب دانشگاه فنی حرفه ای که در حوزه مهارتی به فعالیت می پردازد نیست؛ بنابراین تصمیم به تدوین آیین نامه ای متناسب با شرایط خود کرد.

رییس دانشگاه فنی حرفه ای اظهارکرد: پروسه تدوین آیین نامه ارتقاء اساتید بسیار بزرگ است این آیین نامه میبایست بعد از تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم به مرحله اجرا برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته هایی در این زمینه مشغول به فعالیت شده اند تا تجربه های بین المللی و تجربه اساتید را مورد مطالعه قرار دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت محوری ملاک اصلی آیین نامه ارتقاء اساتید دانشگاه فنی حرفه ای است

مهارت محوری ملاک اصلی آیین نامه ارتقاء اساتید دانشگاه فنی حرفه ای است