مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 10:322019-10-19اجتماعي

نظارت بر 650 اتوبوس کاپوتاژ با سامانه سپهتن


به واسطه سامانه سپهتن که در ناوگان حمل و نقل عمومی کشور نصب شده است، عملکرد 650 دستگاه اتوبوس کاپوتاژ در عراق هم رصد می شود.

- سردار سیدکمال هادیان فر رییس پلیس راهور ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، به تمهیدات ترافیکی پلیس راهوار در 4 مرز اصلی خسروی، چذابه، شلمچه و مهران اشاره کرد و اظهار داشت: مدیریت ترافیک از مبدأ تا مقصد، ایمنی در ترددها و تسهیل در عبور و مرور زوار اربعین حسینی از جمله موضوعات مهم پلیس راهور ناجاست.

رییس پلیس راهور ناجا به خروج سه میلیون و 200 هزار زائر از مرزهای چهارگانه اشاره و اعلام کرد: بیش از 96 درصد زوار از مرزهای زمینی به عتبات عالیات رفته و در حال حاضر 76 درصد از زوار به کشور بازگشتند؛ تقریباً 700 هزار زائر هنوز در عراق هستند و پیش بینی می شود که امشب 230 هزار نفر از مهران و بقیه از سایر مرزها وارد کشور شوند.

سردار هادیان فر به تمهیدات ترافیکی و یک طرفه کردن محور مهران به ایلام از ساعت 16 و 30 دقیقه روز گذشته تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم امروز بار بیشتر ورود زوار به کشور را شاهد باشیم؛ مسیر مهران به ایلام مطمئناً پرترددترین مسیر است و 64 درصد زوار از این مسیر به کشور باز می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر 650 اتوبوس کاپوتاژ با سامانه سپهتن

نظارت بر 650 اتوبوس کاپوتاژ با سامانه سپهتن