مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 08:232019-10-20اقتصادي

سه چالش پیش روی شرکت نیمه تعطیل آذرآب/ بی تعهدی سهامدار عمده در قبال تعهدات


مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار با اشاره به حل اختلاف بین سهامداران عمده شرکت صنایع آذرآب، گفت: بانک کشاورزی به عنوان دارنده 31 درصد سهام شرکت به تعهدات خود بی توجه است.

- کریم یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت شرکت صنایع آذرآب اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات و چالش های پیش روی شرکت آذرآب اختلاف بین سهامداران است.

سهامدار عمده این شرکت بانک کشاورزی است که 31 درصد سهام را در اختیار دارد؛ ضمن اینکه 12 درصد سهام این شرکت در اختیار یک فرد است که به عنوان دو سهامدار عمده آذرآب هستند.

مابقی سهام در اختیار کارگران قرار دارد که سهام خرد هستند.

وی با بیان اینکه بانک سهامداران عمده این شرکت از جمله بانک کشاورزی به انجام تعهدات خود بی توجه هستند، گفت: سهامدار نباید فقط در سود شرکت شریک باشد بلکه باید در شرایط سخت نیز به تعهدات سهامداری خود عمل کند.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار با اشاره به اینکه شرکت صنایع آذرآب حدود 1300 کارگر دارد، افزود: فعالیت این شرکت طی سه ماه گذشته تقریبا نیمه تعطیل بوده که به دلیل اختلاف بین سهامداران عمده بانک است و به همین دلیل شرایط برای انعقاد قرارداد جدید برای فعالیت خط تولید فراهم نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه چالش پیش روی شرکت نیمه تعطیل آذرآب/ بی تعهدی سهامدار عمده در قبال تعهدات

سه چالش پیش روی شرکت نیمه تعطیل آذرآب/ بی تعهدی سهامدار عمده در قبال تعهدات