مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 08:432019-10-20ورزشي

مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) در کرمانشاه راه اندازی می شود


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: طرح راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) به منظور حمایت از استارتاپ ها بزودی در کرمانشاه اجرایی می شود.

- مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) در کرمانشاه راه اندازی می شود معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: طرح راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) به منظور حمایت از استارتاپ ها بزودی در کرمانشاه اجرایی می شود.

مهدی فتاحیان در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه این طرح یکی از طرح های ملی زیرمجموعه دفتر طرح های نوآورانه معاونت جوانان وزارت ورزش وجوانان است، عنوان کرد: طی چندسال اخیر این مرکز در بسیاری از استان ها حتی استان های همجوار مانند ایلام، همدان و کردستان راه اندازی شده، اما تاکنون در کرمانشاه اجرایی نشده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس از چندمدت پیش رایزنی هایی را با معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان انجام دادیم تا این طرح را در کرمانشاه نیز اجرایی کنیم که مورد موافقت قرار گرفت و ما گام های مقدماتی را برای اجرایی کردن آن برداشتیم.

معاون امور جوانان کرمانشاه اضافه کرد: باتوجه به اینکه این طرح در سراسر کشور با همکاری جهاددانشگاهی در حال اجرا است، ما نیز روزهای گذشته با مسئولین جهاددانشگاهی کرمانشاه رایزنی هایی داشتیم تا این طرح را اجرایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) در کرمانشاه راه اندازی می شود

مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) در کرمانشاه راه اندازی می شود