مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 09:112019-10-20اجتماعي

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان های مرزی روان است


رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با اشاره به اینکه در طول امروز 80 هزار زائر اربعین وارد کشور شدند، گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی استان های مرزی روان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سرهنگ محمدباقر سلیمی با اشاره به خدمات پلیس راهور در راستای ساماندهی حجم ترافیک در مسیرهای مواصلاتی استان های مرزی اظهار داشت: در طول امروز تاکنون 80 هزار نفر از زائران وارد کشور شدند.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی استان های مرزی روان است، افزود: از صبح امروز در برخی از معابر برون شهری و شهری در استان های کرمانشاه همدان و ایلام شاهد بارش باران هستیم و سطح جاده ها لغزنده است.

رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با تأکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و موارد ایمنی تصریح کرد: رانندگان بااحتیاط بیشتری برانند و با سرعت مجاز و فاصله مطمئن به خودروی مقابل برانند.

سلیمی بابیان اینکه زائران پیش از حرکت دقایقی در استراحتگاه ها و مواکب استراحت کنند، یادآور شد: بهره گیری از ظرفیت های نوین و تحلیل های ترافیکی در راستای ساماندهی وضعیت ترافیکی در استان های مرزی ازجمله اولویت های مهم پلیس راهور ناجا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان های مرزی روان است

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان های مرزی روان است