مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 13:372019-10-20اجتماعي

بازگشت 1650 دستگاه اتوبوس کاپوتاژ به مرزهای ایران


رییس پلیس راهور ناجا بابیان اینکه یک هزار و 650 دستگاه اتوبوس کاپوتاژ به مرزهای ایران بازگشتند، گفت: فردا کامیون های تجهیزات موکب ها به کشور وارد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار کمال هادیان فر بابیان اینکه در اربعین امسال سه میلیون نفر شرکت کردند که تاکنون دو میلیون و 700 هزار نفر از سفر عتبات بازگشتند، اظهار داشت: یک هزار و 650 دستگاه اتوبوس کاپوتاژ که بخش عمده آن متعلق به کاروان زائران پاکستانی است به کشور بازگشتند.

وی بابیان اینکه تردد در مرزهای ایران به صورت عادی برقرار است، افزود: در مرز شلمچه و چذابه حجم ترافیک نیمه سنگین اما تردد روان است و طرح محدودیت ترافیکی در محور مهران به سمت ایلام با کاهش تعداد زائران لغو شده است.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه از فردا کامیون های سنگین موکب داران به مرزها مراجعت می کنند، تصریح کرد: در محدوده محورهای خسروی و قصر شیرین ترافیک روان است و مأموران پلیس راهور در طول مسیر در حال خدمت رسانی به زائران هستند.

هادیان فر بابیان اینکه 65 درصد زائران با خودروهای شخصی سفر کردند، تأکید کرد: در 330 نقطه ناوگان های حمل ونقل عمومی توسط پاسگاه های پلیس راه کنترل می شوند و مهم ترین دغدغه این نهاد خودروهای سواری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 1650 دستگاه اتوبوس کاپوتاژ به مرزهای ایران

بازگشت 1650 دستگاه اتوبوس کاپوتاژ به مرزهای ایران