مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:142019-10-21اجتماعي

والدین خود را همچون کادر مدرسه ببینند


سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش بوشهر با اشاره به اهمیت توجه والدین به امور مدرسه و دانش آموزان گفت: پیگیری والدین نسبت به تحصیل دانش آموز خود در مدرسه باعث می شود که والدین خود را همچون کادر مدرسه ببینند و همراهی های بیشتری در مدرسه داشته باشند .

- سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش بوشهر با اشاره به اهمیت توجه والدین به امور مدرسه و دانش آموزان گفت: پیگیری والدین نسبت به تحصیل دانش آموز خود در مدرسه باعث می شود که والدین خود را همچون کادر مدرسه ببینند و همراهی های بیشتری در مدرسه داشته باشند تا دانش آموزان در تحصیل خود موفق باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس امید در آیین نمادین هفته پیوند با بیان اینکه والدین نقش مهمی در فعالیت های مدارس ایفا می کنند اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان به عنوان یک نهاد تصمیم گیرنده و مشاور در کنار کادر اجرایی مدارس اقدامات لازم را در راستای امور تحصیلی و تربیتی دانش آموزان اجرایی می کنند.

وی افزود: خانه و مدرسه زمانی در انجام رسالت مهم خود موفق خواهند بود که هر کدام به نقش آموزشی و تربیتی خود شناخت و آگاهی کافی داشته باشند.

سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه جایگاه انجمن اولیا و مربیان در مدارس تقویت شده است، خاطرنشان کرد: مشارکت در تصمیم گیری و تصمیم ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین خود را همچون کادر مدرسه ببینند

والدین خود را همچون کادر مدرسه ببینند