مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:242019-10-21اجتماعي

جایگاه انجمن اولیا و مربیان در مدارس استان بوشهر تقویت شود


سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: والدین نقش مهمی در فعالیت های مدارس ایفا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس امید صبح دوشنبه در آیین نمادین هفته پیوند اولیاء و مربیان استان بوشهر اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان به عنوان یک نهاد تصمیم گیرنده و مشاور در کنار کادر اجرایی مدارس اقدامات لازم را در راستای امور تحصیلی و تربیتی دانش آموزان اجرایی می کنند.

وی افزود: خانه و مدرسه زمانی در انجام رسالت مهم خود موفق خواهند بود که هر کدام به نقش آموزشی و تربیتی خود شناخت و آگاهی کافی داشته باشند.

امید توجه والدین به امور مدرسه و دانش آموزان را مهم تلقی کرد و گفت: پیگیری والدین نسبت به تحصیل دانش آموز خود در مدرسه باعث می شود که والدین خود را همچون کادر مدرسه ببینند و همراهی های بیشتری در مدرسه داشته باشند تا دانش آموزان در تحصیل خود موفق باشند.

سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر بابیان اینکه جایگاه انجمن اولیا و مربیان در مدارس تقویت شده است خاطرنشان کرد: مشارکت در تصمیم گیری و تصمیم سازی، نظارت بر کار مدارس و مطالبه گری فعال از اختیارات انجمن ها در سال های اخیر بوده است.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر نیز اظهار داشت: برنامه های هفته پیوند اولیا و مربیان باهدف ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه انجمن اولیا و مربیان در مدارس استان بوشهر تقویت شود

جایگاه انجمن اولیا و مربیان در مدارس استان بوشهر تقویت شود