مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:302019-10-21حوادث

مزاحمت 70 باره یک نوجوان افغانستانی برای اورژانس رفسنجان در یک روز!


رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریتهای پزشکی شهرستان رفسنجان از مزاحمت 70 باره یک نوجوان افغانستانی برای اورژانس رفسنجان در یک روز سخن به میان آورد و گفت: - مزاحمت 70 باره یک نوجوان افغانستانی برای اورژانس رفسنجان در یک روز! رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریتهای پزشکی شهرستان رفسنجان از مزاحمت 70 باره یک نوجوان افغانستانی برای اورژانس رفسنجان در یک روز سخن به میان آورد و گفت: با همکاری عوامل اورژانس رفسنجان و گماردن آنها در کنار کیوسک های تلفن سطح شهر توانستیم این فرد را تحویل عوامل انتظامی دهیم.

دکتر سید محسن مرتضوی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به روند افزایشی مزاحمت ها برای اورژانس رفسنجان، اظهار کرد: روزانه نزدیک به 1400 تماس با مرکز اورژانس رفسنجان گرفته می شود که حدود 400 مورد آنها و حتی برخی روزها تا نیمی از تماس ها مزاحمت تلفنی است یعنی حدود یک سوم تماس ها با این مرکز مزاحمت تلفنی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه مزاحمت های تلفنی و درخواستهای بیجا و نا به جا از اورژانس، انرژی و توان همکاران ما را گرفته است، تصریح کرد: اوایل سال گذشته یک نوجوان افغانستانی تنها در یک روز 70 بار برای مرکز اورژانس رفسنجان مزاحمت ایجاد کرد که با همکاری عوامل اورژانس رفسنجان و گماردن آنها در کنار کیوسک های تلفن سطح شهر توانستیم این فرد را تحویل عوامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزاحمت 70 باره یک نوجوان افغانستانی برای اورژانس رفسنجان در یک روز!

مزاحمت 70 باره یک نوجوان افغانستانی برای اورژانس رفسنجان در یک روز!