مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 10:502019-10-21بين الملل

ممنوعیت پرواز هردو مدل آنتونوف توسط رییس جمهور/ روس ها هم از آن استفاده نمی کنند!


مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه های کشور اعلام کرد: هواپیماهای آنتونوف موفق نبودند و هم اکنون روس ها دیگر آن ها را نمی سازند و خودشان هم از ایرباس و بویینگ استفاده می کنند و مشخص نیست در شرایطی که رییس جمهور پنج سال پیش پرواز هر دو آنتونوف 140 و 74 را ممنوع اعلام کرده بود، - ممنوعیت پرواز هردو مدل آنتونوف توسط رییس جمهور/ روس ها هم از آن استفاده نمی کنند! مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه های کشور اعلام کرد: هواپیماهای آنتونوف موفق نبودند و هم اکنون روس ها دیگر آن ها را نمی سازند و خودشان هم از ایرباس و بویینگ استفاده می کنند و مشخص نیست در شرایطی که رییس جمهور پنج سال پیش پرواز هر دو آنتونوف 140 و 74 را ممنوع اعلام کرده بود، سازمان هواپیمایی کشوری، چرا و بر اساس چه معیاری به این دو فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی پویا مجوز داده است.

محمد علی ایلخانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نمی دانم سازمان هواپیمایی کشوری با چه معیار و استانداردی به این دو فروند هواپیما مجوز و صلاحیت پرواز داده است.

هواپیماهایی که مجوز دریافت می کنند باید شاخص های مختلفی از حیث مهندسی تعمیرات که استقرار و قابلیت پرواز یک هواپیما را ممکن می کند داشته باشد و این موارد باید به تایید سازمان هواپیمایی کشوری برسد و با توجه به اینکه ساختار این هواپیماها بیشتر ترابری و نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت پرواز هردو مدل آنتونوف توسط رییس جمهور/ روس ها هم از آن استفاده نمی کنند!

ممنوعیت پرواز هردو مدل آنتونوف توسط رییس جمهور/ روس ها هم از آن استفاده نمی کنند!