مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 11:202019-10-21اجتماعي

افزایش 7 درصدی سرعت متوسط خودروها و 8.5 درصدی استفاده از مترو


معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با انتشار گزارش های استخراج شده در خصوص نتایج طرح کنترل آلودگی هوا اعلام کرد: طرح کنترل آلودگی هوا توانسته بر کاهش ترافیک در معابر شهر به ویژه در محدوده های ترافیکی موثر باشد.

- در اولین گزارش فصلی نتایج ترافیکی اجرای طرح کاهش سال 98 اعلام شد افزایش 7 درصدی سرعت متوسط خودروها و 8.

5 درصدی استفاده از مترو معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با انتشار گزارش های استخراج شده در خصوص نتایج طرح کنترل آلودگی هوا اعلام کرد: طرح کنترل آلودگی هوا توانسته بر کاهش ترافیک در معابر شهر به ویژه در محدوده های ترافیکی موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در این گزارش اعلام کرد: از ابتدای تیرماه 98 طرح محدوده کنترل آلودگی هوا جایگزین طرح زوج یا فرد سابق شد.

به این منظور دوربین های پلاک خوان در مبادی ورودی و خروجی محدوده کنترل آلودگی هوا نصب و ضوابط مصوب تردد در محدوده مذکور اعمال شد.

پس از گزارش های ماهانه ای که در پایان تیر و مرداد 98 شرکت کنترل ترافیک تهران از تأثیر اجرای این طرح بر ترافیک معابر شهر منتشر کرد، اکنون به مقایسه وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در سه ماهه ابتدایی اجرای این طرح با مدت زمان مشابه سال گذشته پرداخته و با بررسی تغییرات میانگین سرعت در معابر شریانی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی سرعت متوسط خودروها و 8.5 درصدی استفاده از مترو

افزایش 7 درصدی سرعت متوسط خودروها و 8.5 درصدی استفاده از مترو