مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 12:062019-10-21سياسي

تشکیل پرونده سلامت برای یک میلیون و 200 هزار ایثارگر


معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید گفت: در راستای بررسی وضعیت سلامتی ایثارگران تاکنون برای بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از ایثارگران پرونده سلامت تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرضا عباسپور عصر امروز در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای مشاورین وزرا و دستگاه های اجرایی در امور ایثارگران در خصوص اعطای درصد در کمیسیون پزشکی بنیاد شهید، گفت: درصد دهی به جانبازان هیچ نوع ارتباطی با مسائل مالی و بودجه ای ندارد و این مسائل تأثیری بر میزان درصد ندارد.

این کار توسط متخصصانی از جامعه علمی کشور که خارج از مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند انجام می شود و روند کار براساس دیدگاه علمی و طبق مدارک پزشکی و تخصصی اجرا می شود.

وی با اشاره به اتمام قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران گفت: قرارداد فعلی تا ابتدای آبان ماه اعتبار داشت که به دلیل طولانی شدن انجام فرایند مناقصه و بعضی پیشنهادات تا ابتدای آذر تمدید شد و تا دو هفته آینده نیز کارهای مربوط به مناقصه و مشخص شدن شرکت بیمه گر جدید انجام می شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در حال حاضر بدهی به شرکت بیمه دی برای بیمه تکمیلی درمان بیش از 2 هزار و 200 میلیارد تومان است که در حال تلاش برای تأمین منابع مالی این قرارداد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده سلامت برای یک میلیون و 200 هزار ایثارگر

تشکیل پرونده سلامت برای یک میلیون و 200 هزار ایثارگر