مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 14:192019-10-21ورزشي

هپکو و آذرآب توان تحمل آزمایش دیگری را ندارند


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار می رود هپکو به افرادی واگذار شود که به قابلیت های این شرکت اشراف داشته باشند، - گفت: کارگران هپکو و آذرآب توان تحمل آزمایش دیگری را ندارند و انتظار دارند با تعیین سهامدار و مدیریت مناسب و اصلح، رونق تولید مجددا به این شرکت ها برگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر کریمی در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که با حضور وزیر تعاون برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 70 درصد جمعیت استان مرکزی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، اما آنگونه گه استحقاق شان است از مواهب و خدمات بیمه بهره نمی برند و مبالغ پرداختی مردم بیش از مصارف آنهاست .

وی افزود: ساختمان مجمتع فرهنگی ورزشی کارگران اراک 25 سال است که در حال پیگیری برای احداث است، موضوع تهیه طرح آن در شش سال اخیر مطرح شده اما تاکنون کلنگ زنی این طرح انجام نشده است .

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی(ره) اراک دارای 165 تختخواب است و انتظار می رود در خصوص طرح توسعه این بیمارستان اقدامات ویژه ای صورت گیرد.

کریمی در خصوص مشکلات شهرستان های خنداب و کمیجان بیان کرد: در این دو شهرستان هیچگونه مرکز درمانی و خدمات تامین اجتماعی وجود ندارد در حالی که بیشتر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هپکو و آذرآب توان تحمل آزمایش دیگری را ندارند

هپکو و آذرآب توان تحمل آزمایش دیگری را ندارند