مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 05:012019-10-22پزشكي

14000 اهداکننده مستمر خون در کردستان واکسن هپاتیت B دریافت کردند


مدیرکل انتقال خون کردستان از اتمام فاز اول بسیج واکسیناسیون هپاتیت B ویژه اهداکنندگان خون خبر داد و گفت: از آغاز مهرماه 97 تاکنون در مجموع 14هزار و 711 واکسن هپاتیت B دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی انتقال خون کردستان، محمد سعید کریمیان اظهار داشت: با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آغاز مهر 97 تا پایان شهریور ماه امسال و در قالب فاز اول طرح واکسیناسیون اهداکنندگان خون، جمعیت اهداکنندگان مستمر گروه سنی 29 سال به بالا در استان کردستان واکسن هپاتیت B دریافت کردند.

وی هدف از اجرای طرح را به نوعی قدردانی از خدمات انسان دوستانه و کمک به ارتقای سلامت اهداکنندگان خون برشمرد و گفت: این واکسن ها توسط انیستیتو پاستور و با هماهنکی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان انتقال خون فراهم شده است و تزریق هر سه مرحله آن رایگان بوده است.

کریمیان با اشاره به اینکه برای ایمن سازی کامل در برابر این بیماری طی سه نوبت واکسن تزریق می شود، گفت : در مجموع مراحل سه گانه 14 هزار و 711 واکسن به اهداکنندگان مستمر خون تزریق شده است که از این تعداد دو هزار و 201 واکسن به بانوان و 12 هزار و 510 واکسن نیز به آقایان تزریق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14000 اهداکننده مستمر خون در کردستان واکسن هپاتیت B دریافت کردند

14000 اهداکننده مستمر خون در کردستان واکسن هپاتیت B دریافت کردند