مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:422019-10-22اجتماعي

امادگی استان مرکزی در قبال حوادث احتمالی


استان مرکزی آمادگی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی مثل سیل را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: ابتدای هر فصل جلسه مدیریت بحران برای بررسی آمادگی در برابر مخاطراتی مثل سیل برگزار می شود و از نیمه دوم شهریور ماه دستورالعمل احتیاطی و آمادگی مقابله با مخاطرات به فرمانداران ارسال شده است.

غیاثی افزود: ستاد مدیریت بحران استان به فرمانداران برای ارزیابی رودخانه ها، مسیل ها، پل ها، کناره جاده ها و حتی تابلوهای راهنمایی و رانندگی تاکید کرده و به راهداری ها و شهرداری ها برای خرید شن، ماسه و نمک و تامین ماشین آلات مورد نیاز و به پلیس برای آمادگی برای طرح زمستانه و .

تاکید کرده است.

وی ادامه داد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، محیط زیست و شرکت آب منطقه ای تمهیداتی برای مقاوم سازی سدها و بندهای خاکی و همچنین سد های اصلی مثل الغدیر و کمال صالح اندیشیده شده و در مجموع استان مرکزی آمادگی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی مثل سیل را دارد و همه دستگاه های مثل اورژانس، هلال احمر، پلیس، فرمانداری ها، راهداری به وظایف خود کاملا آگاه هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: شرکت آب منطقه ای استان مرکزی نقاط خطرساز و خطرپذیر استان را شناسایی و نسبت به برطرف شدن مشکلات آنها اقدام کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امادگی استان مرکزی در قبال حوادث احتمالی

امادگی استان مرکزی در قبال حوادث احتمالی