مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:262019-10-22اقتصادي

تفاهمنامه داخلی سازی 60 میلیون یورویی تجهیزات پتروشیمی منعقد شد


سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در مراسم امضای تفاهمنامه داخلی سازی تجهیزات صنایع پتروشیمی در راستای نهضت ساخت داخل گفت: - سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در مراسم امضای تفاهمنامه داخلی سازی تجهیزات صنایع پتروشیمی در راستای نهضت ساخت داخل گفت: توسعه صنایع در حوزه پتروشیمی و نفت و گاز یکی از اولویتهای توسعه ساخت داخل و تحقق خودکفایی در این بخش است و این تفاهمنامه در راستای تحقق اهداف توسعه و تعمیق ساخت داخل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهدی صادقی نیارکی افزود: زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی و صنایع تبدیلی یکی از اولویتهای کشور در جهت ساخت داخل محسوب می شود.

وی ادامه داد: ماشین سازی و تجهیزات، موتور محرکه صنعت و دارای ارزش افزوده بالایی است و این شاخه معیاری برای توسعه صنعتی یک کشور محسوب می شود و در همین زمینه حدود 3 هزار و 500 واحد تولید صنایع و تجهیزات در کشور وجود دارد.

صادقی نیارکی گفت: تاکنون دو میز تخصصی در حوزه خودروسازی با امکان کاهش ارزبری 107 میلیون یورو برگزار شده و همچنین با پیگیری های انجام شده در صنایع مختلف کشور بیش از 2 هزار نیاز صنعتی شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه داخلی سازی 60 میلیون یورویی تجهیزات پتروشیمی منعقد شد

تفاهمنامه داخلی سازی 60 میلیون یورویی تجهیزات پتروشیمی منعقد شد