مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:262019-10-22سياسي

سومین دوره نوبل اسلامی در راه است


دور سوم جایزه مصطفی (ص)  در تالار وحدت برگزار می شود تا دو دانشمند مسلمان در فهرست برگزیدگان جهان اسلام قرار گیرند - دور سوم جایزه مصطفی (ص)  در تالار وحدت برگزار می شود تا دو دانشمند مسلمان در فهرست برگزیدگان جهان اسلام قرار گیرند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، جایزه مصطفی (ص) هر دو سال یک بار به دو تن از دانشمندان و پژوهشگران جهان اسلام برای قدردانی از تحقیقات و مطالعات کاربردی و نوین اعطا می شود.

پیامبر اسلام همواره بر علم آموزی تأکید داشت و به همین دلیل نیز جایزه مصطفی به یکی از القاب بنیان گذار اسلام متبرک شده است.

جایزه مصطفی (ص) در سال 91 به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید تا زمینه ساز همکاری و توسعه علمی و فناوری در جوامع اسلامی باشد.

شورای سیاست گذاری جایزه مصطفی (ص) که بر روند اعطای این جایزه نظارت می کند، شامل دانشگاه ها و مراکز بزرگ علمی ایران وجهان اسلام می شود.

برگزاری جایزه مصطفی بر عهده پارک فناوری پردیس است.

چارچوب جایزه مصطفی (ص) پس از بررسی 300 جایزه علمی و فناوری بین المللی شامل جایزه نوبل، جایزه کاولی، جایزه ملکه الیزابت، مدال فیدلز، جایزه ژاپن و جایزه یونسکو و چهار جایزه داخلی شامل جایزه خوارزمی، رازی، فارابی و ابن سینا شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین دوره نوبل اسلامی در راه است

سومین دوره نوبل اسلامی در راه است