مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 10:532019-10-22اجتماعي

دغدغه اشتغال فارغ التحصیلان فنی وحرفه ای کمتر از سایر رشته ها است


رییس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در مقایسه با دانشجویان سایر دانشگاه ها توقعات کمتری دارند، گفت: - خوشبختانه فارغ التحصیلان این دانشگاه کمتر با دغدغه اشتغال مواجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجتبی صدیقی در نشست هم اندیشی خدمات رفاهی دانشجویان و ترسیم چشم اندازهای همکاری و حمایت از ارتقای کیفیت زندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای به نقش مهم این دانشگاه در نظام آموزش عالی کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای با تربیت نیروهای فنی و ماهر بخش اعظمی از مشکلات و نیازهای جامعه را مرتفع می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در سفر به استان های مختلف، بازدیدهایی از واحدهای دانشگاه فنی و حرفه ای داشتم، دانشجویان این دانشگاه، اغلب از دانشجویان سطح متوسط جامعه هستند و البته توقعات کمتری نیز دارند و نگرانی های دیگر فارغ التحصیلان درباره اشتغال در بین فارغ التحصیلان این دانشگاه بسیار کمتر است.

رییس سازمان امور دانشجویان خاطر نشان کرد: دانشگاه فنی حرفه ای در سال 1390 با حجم قابل توجهی از دانشجویان به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اضافه شد بدون اینکه منابعی برای این دانشگاه اختصاص یابد که در همین راستا باید مجموعه دولت بالاخص سازمان برنامه و بودجه توجه ویژه ای داشته باشد که این سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه اشتغال فارغ التحصیلان فنی وحرفه ای کمتر از سایر رشته ها است

دغدغه اشتغال فارغ التحصیلان فنی وحرفه ای کمتر از سایر رشته ها است