مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 12:342019-10-22سياسي

200 ناشر کشور در نمایشگاه بزرگ کتاب استان مرکزی حضور می یابند


اراک-- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برپایی رویداد فرهنگی نمایشگاه بزرگ کتاب استانی با حضور بیش از 200 ناشر معتبر کشور در اراک خبر داد.

- اراک-- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برپایی رویداد فرهنگی نمایشگاه بزرگ کتاب استانی با حضور بیش از 200 ناشر معتبر کشور در اراک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس دانشی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران و رسانه های استان مرکزی در اراک اظهار داشت: دهمین دوره رویداد فرهنگی نمایشگاه بزرگ کتاب استانی استان مرکزی و سیصد و نود و سومین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب استانی کشور با هدف ترویج نشر و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی، از هشتم ماه آینده به مدت یک هفته در مصلای بیت المقدس اراک برگزار می شود.

وی با اشاره به علت انتخاب محل مصلای بیت المقدس اراک برای برگزاری این رویدادبزرگ فرهنگی با هدف دسترسی آسان شهروندان به محل نمایشگاه افزود: در سنوات گذشته این رویداد فرهنگی در نمایشگاه دائمی غرب کشور در اراک که خارج از مرکز شهر است برگزار می گردید ولی در سال جاری با هدف دسترسی آسان شهروندان به محل نمایشگاه، در مصلای بیت المقدس شهر اراک برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 ناشر کشور در نمایشگاه بزرگ کتاب استان مرکزی حضور می یابند

200 ناشر کشور در نمایشگاه بزرگ کتاب استان مرکزی حضور می یابند