مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 03:452019-10-23فرهنگي

انیمیشن بلند ایران جایگاه خود را در سطح جهانی پیدا کرده است


رییس هیات مدیره صنف انیمیشن معتقد است راهیابی «آخرین داستان» به لیست رقابتی انیمیشن های اسکار 2020 نشان می دهد صنعت انیمیشن ایران جایگاه خود را در سطح بین المللی پیدا کرده است.

- رییس هیات مدیره صنف انیمیشن معتقد است راهیابی آخرین داستان به لیست رقابتی انیمیشن های اسکار 2020 نشان می دهد صنعت انیمیشن ایران جایگاه خود را در سطح بین المللی پیدا کرده است.

امیر سحرخیز رییس هیات مدیره صنف انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به حضور انیمیشن سینمایی آخرین داستان به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر در فهرست 32 اثر رقابت کننده در شاخه بهترین انیمیشن اسکار 2020 گفت: این برای اولین بار است که یک انیمیشن بلند سینمایی از ایران در رقابت اسکار حضور دارد و این خود یک اتفاق بسیار مهم در سینمای ایران به خصوص در حوزه انیمیشن است.

وی بیان کرد: طی چند سال گذشته آثار مختلفی در حوزه انیمیشن سینمایی در کشور تولید شده است، که البته برخی از این آثار در حد آزمون و خطا بوده اند اما طی 3 سال گذشته این آثار به درصدی از کیفیت رسیده اند که قابلیت اکران در سطح جهانی را هم دارد.

رییس هیات مدیره صنف انیمیشن توضیح داد: البته این را باید بگویم که انیمیشن کوتاه ایران پیش از این هم در جشنواره های جهانی شناخته شده بود و سال هاست جایگاه بین المللی خود را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن بلند ایران جایگاه خود را در سطح جهانی پیدا کرده است

انیمیشن بلند ایران جایگاه خود را در سطح جهانی پیدا کرده است