مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 07:312019-10-23اجتماعي

شرایط لغزندگی و باتلاقی بودن کویر مرنجاب دور از انتظار نیست


در آخر این هفته با ایجاد روان آب ها در کویر مرنجاب، شرایط لغزندگی و باتلاقی بودن کویر دور از انتظار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس ارغوانی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از امروز شاهد کاهش دما در شهرستان کاشان هستیم، اظهار داشت: خانواده های کاشانی به ویژه کودکان لازم است برای جلوگیری از هرگونه عارضه ای از لباس گرم و همچنین وسائل گرمایشی در منزل استفاده کنند.

وی از پیش بینی شرایط ناپایدار جوی از امروز تا اواخر روز شنبه در شهرستان خبر داد و ابراز داشت: این شرایط ناپایدار برای امروز و پنج شنبه بیشتر در مناطق کوهستانی پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به اینکه در مناطق کوهستانی شرایط ناپایدار به صورت بارش رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود، تصریح کرد: در روزهای جمعه و شنبه این شرایط در سراسر شهرستان با شدت بیشتری پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه این شرایط ناپایدار باعث ایجاد روان آب در مناطق بیابانی و کویری مانند کویر مرنجاب می شود، ابراز داشت: در روزهای آخر هفته شرایط لغزندگی جاده و باتلاقی بودن در کویر مرنجاب دور از انتظار نیست.

ارغوانی افزود: افرادی که علاقمند به حضور در کویر مرنجاب در روزهای آخر هفته هستند با خودروهای مناسب، وسائل ارتباطی کافی، تجهیزات مورد نیاز و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط لغزندگی و باتلاقی بودن کویر مرنجاب دور از انتظار نیست

شرایط لغزندگی و باتلاقی بودن کویر مرنجاب دور از انتظار نیست