مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 08:452019-10-23ورزشي

همایش ورزش صبحگاهی مشترک نیروهای مسلح مستقر در مشهد


به مناسبت هفته تربیت بدنی ،همایش ورزش صبحگاهی مشترک نیروهای مسلح مستقر در مشهد امروز به میزبانی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی ،مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: چهار هزار نفر از رزمندگان نیروی زمینی ارتش، پدافند هوایی، هوانیروز، مرزبانی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مستقر در خراسان رضوی در این همایش ورزشی در محل پادگان مشهد حضور یافتند.

فرزاد فتاحی ورزش را در همه زمانها، مکانها و همه اقشار موجب نشاط، شادابی و سلامتی جسمی و روحی دانست و افزود: ورزش و آمادگی جسمانی در سطح نیروهای مسلح اهمیت بسیار بیشتری دارد و به این موضوع در سطح نیروهای مسلح به خوبی توجه می شود.

وی افزود: با توجه به تاثیر ورزش مستمر بر سلامت عمومی جامعه می بایست با اجرای برنامه های ورزشی و انعکاس آن در رسانه رهنمود مقام معظم رهبری را مبنی بر ورزش برای همه آحاد لازم است نهادینه شود.

استان شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی رتبه نخست کشور را در جمعیت مشارکت کننده و تعداد برنامه های ورزش همگانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ورزش صبحگاهی مشترک نیروهای مسلح مستقر در مشهد

همایش ورزش صبحگاهی مشترک نیروهای مسلح مستقر در مشهد