مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 11:372019-10-23سياسي

آغاز هفته وقف در فارس با برپایی 28نمایشگاه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام کرد که برپایی 28 نمایشگاه تحت عنوان “همه واقف باشیم” در 28 نقطه استان، آغازگر هفته وقف در فارس خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدعباس موسوی چهارشنبه یکم آبان در یک کنفرانس خبری که پیرامون هفته وقف برگزار شد، با بیان اینکه دهه وقف امسال از تاریخ 4 تا 13 آبان ماه برگزار می شود، گفت: این دهه متقارن با ایام دهه آخر صفر و اول ماه ربیع الاول است که در آن مناسبت های مذهبی نیز قرار دارد و بدین مناسبت برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.

او از برپایی 28 نمایشگاه همه واقف باشیم در 28 نقطه استان فارس در ایام دهه وقف خبر داد و افزود: این نمایشگاه در شیراز در مسجد تاریخی نصیرالملک، زیباترین مسجد فارس برپا خواهد شد که از 4 آبان تا آخر دهه وقف میزبان علاقه مندان خواهد بود.

موسوی با بیان اینکه در ایام دهه وقف 6 ایستگاه همه واقف باشیم نیز در سطح شهر شیراز و 24 ایستگاه دیگر در سطح شهرستان های استان فارس برپا خواهند شد، گفت: این ایستگاه ها در شیراز در جنبه حسینیه قوام از محل موقوفه حاج علیرضایی، فلکه شهرداری از محل موقوفات ناحیه 4 شیراز، ایستگاه سلامت در مسجد نصیرالملک، خیابان 9 دی، ایستگاه سلامت ویژه ارباب رجوع در محل اداره کل و شهر صدرا برپا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته وقف در فارس با برپایی 28نمایشگاه

آغاز هفته وقف در فارس با برپایی 28نمایشگاه