مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 11:432019-10-23سياسي

انتقادشدید امام جمعه پلدختر از نحوه تودیع ومعارفه فرماندار


امام جمعه پلدختر از نحوه تودیع و معارفه فرماندار پلدختر که در زمان کوتاهی صورت گرفت انتقاد شدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پلدختر به تودیع و معارفع فرماندار این شهرستان اشاره و اظهار داشت: سرپرست سابق فرمانداری پلدختر که در شرایط بحرانی و سخت سکان فرمانداری این شهرستان را به عهده داشت در برخی موارد با سعه صدر پذیرای بسیاری از تلخی ها بود لذا باید در مراسمی در خور شأن تودیع ومعارفه می شد.

 وی با بیان این که خوش استقبال هستیم و باید خوش بدرقه نیز باشیم، افزود: فرماندار یک شهر نماینده ارشد دولت جمهوری اسلامی است و با توجه به شرایط خاص شهرستان پلدختر باید با قدرت و قوت کار خود را آغاز کند، و با حضور مردم معرفی و برنامه های خود را به مردم اعلام کند.

 امام جمعه پلدختر گفت: مشکلات پلدختر تازه سر باز کرده و مسئولانی که به پلدختر می آیند باید با قدرت و قوت وارد این شهرستان شوند.

وی افزود: این گلایه شدید به استاندار لرستان و معاون سیاسی استانداری رواست، که عادت کردند نیم ساعته به پلدختر بیایند و برگردند، بلکه باید با تمهیدات لازم معارفه ها در پلدختر صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادشدید امام جمعه پلدختر از نحوه تودیع ومعارفه فرماندار

انتقادشدید امام جمعه پلدختر از نحوه تودیع ومعارفه فرماندار