مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 12:552019-10-23فرهنگي

«یک نخود فرنگی متفاوت» در همدان روی صحنه می رود


نمایش «من یک نخود فرنگی متفاوتم» به نویسندگی و کارگردانی شکیبا مولوی از تهران در بخش مسابقه تئاتر خردسال بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می رود.

- همدان - نمایش من یک نخود فرنگی متفاوتم به نویسندگی و کارگردانی شکیبا مولوی از تهران در بخش مسابقه تئاتر خردسال بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره تئاتر بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، کارگردان این نمایش با بیان اینکه من یک نخود فرنگی متفاوتم درباره متفاوت نگاه کردن و زندگی کردن است، گفت: این نمایش می خواهد بگوید قرار نیست همه مثل هم باشیم؛ هرکس می تواند زندگی زندگی خاص خودش را بسازد.

شکیبا مولوی درباره داستان این نمایش گفت: این نمایش داستان یک نخود فرنگی است که از بوته خود جدا شده، به جنگل رفته و با حیوانات مختلف آشنا می شود و در واقع به دنبال یک زندگی متفاوت است.

این هنرمند با بیان اینکه نحوه تربیت خردسالان بسیار حائز اهمیت است، افزود: از طریق هنر نمایش می توان مسائل تربیتی را به صورت غیرمستقیم به خردسالان و کودکان آموزش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک نخود فرنگی متفاوت» در همدان روی صحنه می رود

«یک نخود فرنگی متفاوت» در همدان روی صحنه می رود