مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 14:502019-10-23اقتصادي

دیسک و صفحه اصلی را از کجا خریداری کنیم؟


 همانطور که مشخص هست در سال گذشته تعداد قطعات ماشین تقلبی افزایش چشمگیری داشته و همین موضوع در تعمیر انواع ماشین توسط تعمیرکاران مختلف تاثیرگذار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابراعلام توربویدک، تقلبی بودن قطعات ماشین باعث شده که ماشین بعد از تعمیر دوباره دچار همان مشکل شود، زیرا که قطعه به کار رفته شده به صورت تقلبی بوده است.

تعداد کثیری از قطعات موجود در بازار به صورت تقلبی هست و این قطعات تقلبی روز به روز در حال افزایش هست و باعث کاهش پیدا کردن کیفیت کار تعمیرکاران شده است.

دولت در تلاش است که قطعات تولیدی داخلی را روز به روز بیشتر کند و هم اکنون نیز تعداد زیادی از قطعات موجود در بازار تولید داخل بوده و دارای کیفیتی مناسب نیز برای تعمیر کاران خواهد بود.

همچنین گفته شده است که نمونه بومی سازی شده قطعات خودرو در برخی از ماشین های تولید داخل مشاهده شده است.

خریداران باید توجه داشته باشند که قطعه به کار رفته شده برای ماشین که دیسک و صفحه اصل مورد مثال ما است باید به صورت تقلبی نباشد که در ادامه به بررسی نحوه تشخیص نیز خواهیم پرداخت.

تشخیص دیسک و صفحه اصل چگونه هست! برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که آیا این قطعه به صورت اصل است و یا خیر کار سختی برای شما نخواهد بود و شما می توانید با پیگیری روش زیر خیلی سریع از این موضوع که دیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیسک و صفحه اصلی را از کجا خریداری کنیم؟

دیسک و صفحه اصلی را از کجا خریداری کنیم؟