مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 06:132019-10-24اقتصادي

پیشرفت 60 درصدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیب سوران


مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیب سوران با اعتبار 29 میلیارد و 500 میلیون ریال در حال احداث است و هم اکنون 60 درصد پیشرفت دارد.

- عطالله اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: به همراه معاونین سفر دو روزه به مهرستان ـ سیب سوران ـ سراوان داشتیم که بسیاری از پروژه های در دستور کار را بازدید کردیم.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیب سوران با اعتبار 29 میلیارد و 500 میلیون ریال در حال احداث است و هم اکنون 60 درصد پیشرفت دارد.

این مسؤول ادامه داد: پارک اداری سوران نیز با 58 درصد پیشرفت در مرحله تکمیل قرار داشته و شامل 6 اداره با زیربنای 2767 متر مربع است.

وی گفت: بنا بر ضرورت تأمین مسکن اقشار کم درآمد و جامعه هدف، طرح اقدام ملی مسکن، در زمینه ساخت و توسعه، بازآفرینی شهری و مسکن، املاک حقوقی در جلسات متعدد با فرمانداران شهرهای سراوان، مهرستان و سیب و سوران بحث و بررسی شد و اراضی مورد نیاز طرح در این شهرها تأمین و در ادامه روش اجرای طرح اقدام ملی در جلسه با انبوه سازان و مدیران تعاونی های مسکن منطقه سراوان نیز تشریح شد.

اکبری ادامه داد: بازدید از راه روستایی سیرکان ـ آسکاندشب ـ قلعه ماشکید، بازدید از روستای میدان ـ دشت ـ زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 60 درصدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیب سوران

پیشرفت 60 درصدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیب سوران