مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 08:252019-10-24سياسي

موج سواری طرفداران برگزیت بر عوام زدگی جامعه بریتانیا


دانشیار روابط بین الملل دانشگاه تهران گفت: بسیاری افراد ادعا دارند در وهله نخست نفهمیده اند به چه چیزی رای داده اند و می توان گفت هواداران برگزیت، - سوار بر موج عوام فریبی در بریتانیا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا سعیدآبادی با حضور در برنامه رو در رو تلویزیون برگزیت را موجب چند تکه شدن جامعه بریتانیا دانست و افزود: بوریس جانسون ادعا کرده بود در جوی آب می میرد ولی در 31 اکتبر برگزیت را اجرایی می کند؛ اما به نظر می رسد چنین اتفاقی تا نهم آبان ماه نخواهد افتاد.

سعیدآبادی گفت: دو عامل در تکه تکه شدن جامعه بریتانیا وجود دارد که به درون جامعه انگلیس نیز کشیده شده است؛ دسته نخست، عامل صنفی، حزبی و اختلافات درون سیستمی و سیاسی است که به نوعی امروز رو شده است؛ بنابراین اختلاف نظرها به دلیل تفاوت های حزبی است که درون مایه آن قدرت، سیاست و زمین زدن طرف مقابل است.

وی درباره عامل دوم گفت: دسته دیگر که به ویترین اختلافات درونی بریتانیا منتج شده، مسائل تکنیکی و فنی است.

به هر حال برگزیت با اختلافی اندک رای آورد و بازگشت امور انگلیس به داخل این کشور به جای پارلمان اروپا، مسیری بود که برگزیت را شکل داد.

این در حالیست که بسیاری افراد ادعا دارند در وهله نخست نفهمیده اند به چه چیزی رای داده اند و می توان گفت هواداران برگزیت، برخی سوار بر موج ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج سواری طرفداران برگزیت بر عوام زدگی جامعه بریتانیا

موج سواری طرفداران برگزیت بر عوام زدگی جامعه بریتانیا