مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 12:262019-10-24اقتصادي

دلالان مسکن مهر پردیس بازداشت شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص درگیری دلالان مسکن مهر با پرسنل و دلایل این اقدام اظهار کرد: - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با در خطر قرار گرفتن منافع دلالان، آن ها اقدام به ایجاد درگیری با پرسنل کارگزاری مسکن مهر کردند که با ورود دادستانی و نیروی انتظامی این افراد دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص درگیری دلالان مسکن مهر با پرسنل و دلایل این اقدام اظهار کرد: پس از مشخص شدن قیمت عرصه های مسکن مهر پردیس که باعث واقعی شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه شدن دست دلالان شد، این افراد روز گذشته اقدام به ایجاد درگیری با پرسنل و نیرو های داخلی کارگزاری کردند.

وی گفت: این دلالان با ضرب و شتم پرسنل باعث ایجاد آشوب در کارگزاری شدند که دقایقی کار در کارگزاری به مشکل برخورد.

هدایت افزود: با ورود دادستانی و نیروی انتظامی این افراد بازداشت و افرادی که متواری بودن نیز تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: این طرح برای راحتی متقاضیان ادامه خواهد داشت و برای اینکه بتوانیم ورودی کارگزاری مسکن مهر را برای ورود متقاضیان و مالکان مسکن مهر امن کنیم از هیچ اقدامی دریغ نخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان مسکن مهر پردیس بازداشت شدند

دلالان مسکن مهر پردیس بازداشت شدند