مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 16:482019-10-24سياسي

هنجارشکنی در جامعه کم شده است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: وضعیت هنجارشکنی در جامعه کم شده است، کشف حجاب در خودرو نسبت به سال گذشته به صفر رسیده است.

- حجت الاسلام احمد عبداللهی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این که یکی از وظیفه هایی که برای شهرداری نوشتند ایجاد مرکز مشاوره برای عفاف و حجاب است، اظهار داشت: در زمان قالیباف مرکز مشاوره در زمینه عفاف و حجاب ایجاد شد، چند سال پیش این مرکز را از شهرداری مطالبه کردیم اما شهرداری قبول نکرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: مجبور شدیم خودمان این مرکز را ایجاد کنیم، شهرداری قبول کرد که مکان را تأمین کند که آن را هم انجام نداد، بنابراین خودمان مکانی در اختیار داشتیم که آن را تخلیه کردیم و تعدادی از اساتید حوزه و دانشگاه از آقایان و خانم ها را دعوت به کار کردیم.

وی با اشاره به این که مخاطب و جامعه هدف ما بیشتر بانوان هستند، افزود: مخاطب ما افرادی هستند که توسط گشت ارشاد در خیابان و یا در پارتی ها دستگیر می شوند و باید به دستگاه قضا بروند که با این روند پرونده های دستگاه قضا زیاد می شود و سوءسابقه برای آن ها می شود.

عبداللهی نژاد با بیان این که به نیروی انتظامی پیشنهاد کردیم، افرادی که جوان و دانشجو هستند نباید دارای پرونده قضایی و سوءسابقه شوند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنجارشکنی در جامعه کم شده است

هنجارشکنی در جامعه کم شده است