مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 10:102019-10-25سياسي

دستگیری زم یک شاهکار ارزشمند است/ 95 درصد شهدا تربیت یافته مساجد هستند


امام جمعه زنجان دستگیری زم را شاهکار ارزشمند سپاه برشمرد و گفت: این اقدام زمانی ارزشمندتر می شود که بدانیم در مقابل تورهای اطلاعاتی سازمان های جاسوسی دنیا انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان پیامبر اکرم (ص) را الگوی تمام عیار زندگی دانست و اظهار کرد: بشریت باید از این الگوی بزرگ درس بگیرد.

امام جمعه زنجان گرفتن حق بدون ترس و رسیدن جامعه به سعادت دنیوی و اخروی را نتیجه الگوگیری از پیامبر اسلام عنوان و تصریح کرد: توجه به مظلومان و حمایت از آن ها از درس های پیامبر اسلام به جامعه بشری است.

وی به در پیش بودن هفته وقف اشاره کرد و گفت: وقف همان صدقه جاریه است و در این میان وقف دسته جمعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آیت الله خاتمی با اشاره به صدمات وارد شده در طول تاریخ به موقوفات افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش وافری برای عملیاتی شدن نیت واقفین انجام شده و در این میان وقف دسته جمعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که مردم می توانند نسبت به آن اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به در پیش بودن ایام رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امامین حسن و رضا علیه السلام اشاره و ادامه داد: مجالس مطلوبی در 28 ماه صفر و سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زم یک شاهکار ارزشمند است/ 95 درصد شهدا تربیت یافته مساجد هستند

دستگیری زم یک شاهکار ارزشمند است/ 95 درصد شهدا تربیت یافته مساجد هستند