مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 10:522019-10-25سياسي

درک صحیح از زندگی ائمه با بصیرت و زمان شناسی


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که با بصیرت و زمان شناس بودن درک درست از زندگی معصومین خواهیم داشت، افزود: اگر بصیرت داشته باشیم صلح امام حسن(ع) را همانند صلح حدیبیه می دانیم.

- نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که با بصیرت و زمان شناس بودن درک درست از زندگی معصومین خواهیم داشت، افزود: اگر بصیرت داشته باشیم صلح امام حسن(ع) را همانند صلح حدیبیه می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیداحمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی الغدیر این شهر، با دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: یایان ماه صفر ایام حزن و اندوه است، بزرگ ترین مصیبت عالم در پایان ماه صفر قرار گرفته چراکه جان جانان، محور هستی و ارکان وجود، نبی مکرم اسلام(ص) در 28 صفر جان به جانان آفرین تسلیم کرد و از طرفی پایان ماه صفر شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) قرار گرفته است و هیچ مصیبتی بزرگ تر از این مصیبت نداریم.

وی با ذکر این مطلب که پیامبر اکرم(ص) و ائمه هدی، به دنبال دو هدف مهم بودند، اضافه کرد: پیامبر(ص) و ائمه هدی به دنبال انسان سازی، تزکیه انسان و رساندن انسان به مقام توحیدی بوده و هدف دیگر آن آنان ظلم ستیزی و طاغوت ستیزی است اما برای عملی کردن اهداف خود به تناسب زمان و مکان روش ها متفاوت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درک صحیح از زندگی ائمه با بصیرت و زمان شناسی

درک صحیح از زندگی ائمه با بصیرت و زمان شناسی