مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 11:042019-10-25سياسي

سرنخ تفرقه و دوقطبی سازی در ایران و خاورمیانه به استکبار می رسد


امام جمعه شاهرود بابیان اینکه سرنخ تفرقه و دوقطبی سازی در ایران و خاورمیانه به استکبار می رسد، گفت: مردم در انتخابات پیش رو نیز هوشیاری خود را حفظ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه جریان های دوقطبی باعث ایجاد ناآرامی های اخیر در عراق و لبنان شد، ابراز داشت: سرنخ همه این جریان ها به مسئله دوقطبی سازی جبهه استکبار ختم می شود که می کوشند با سو استفاده از ابزار رسانه مقاومت را مورد هجمه قرار دهند.

وی بابیان اینکه دشمن با ایجاد موج اعتراضی میان مردم یک ملت می کوشد تا از این آب گل آلود ماهی بگیرد، افزود: این جبهه دوقطبی همواره میان حق و باطل و کفر و ایمان وجود داشت که پایانی هم ندارد اما می توان با هوشیاری مانع رسیدن خواسته های شوم دشمن شد.

ضرورت هوشیاری مردم امام جمعه شاهرود بابیان اینکه امروز جریان های دوقطبی با نزدیک شدن به ایام انتخابات در تلاش هستند تا از این طریق به اهداف خود برسند، ابراز داشت: مردم می بایست در این وادی کاملاً هوشیار بوده و ساختار توطئه های دشمن را در انتخابات پیش رو به درستی بشکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنخ تفرقه و دوقطبی سازی در ایران و خاورمیانه به استکبار می رسد

سرنخ تفرقه و دوقطبی سازی در ایران و خاورمیانه به استکبار می رسد