مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 11:042019-10-25اقتصادي

سرگردانی متقاضیان بن کتاب در مقابل باجه های بانک شهر در نمایشگاه کتاب تبریز


پنجمین روز از هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز همزمان با آخرین روز از هفته در حالی برگزار می‎شود که متقاضیان بن کتاب به باجه های بانک شهر مستقر در سالن شهریار نمایشگاه هجوم آورده اند.

- بی نظمی در ارائه خدمات و صف طولانی، باعث گلایه شهروندان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از دعوا گرفته تا فریاد و قهر؛ اینجا سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز است، جایی که صف طولانی و قطعی سیستم ارائه بن کتاب، مردم را به ستوه آورده است و لحظه به لحظه بر تعداد مراجعان افزوده می‎شود.

عمده مخاطبان این نمایشگاه، دانش آموزان و دانشجویانی هستند که برای رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی شان به نمایشگاه کتاب مراجعه می کنند، آن ها بهره مندی از تخفیف و دسترسی آسان به کتب را از عمده دلایل مراجعه شان به اینجا عنوان می کنند.

یکی از شهروندان با گلایه از بی نظمی در ارائه خدمات، به ایسنا می گوید: این وضعیت، واقعا غیرقابل تحمل و افتضاح است، صدور بن به صورت سنتی و دستی بهتر از این جواب می داد، همسر و فرزندانم در سالن دیگری، کتاب های مورد نظرشان را پیدا کرده و منتظر من هستند تا بن خرید را ببرم، اما نه کسی پاسخگو است و نه کسی نوبت را رعایت می کند.

دانشجوی دیگری هم با انتقاد از عدم توجه به سطح تحصیلات در ارائه بن، بیان می کند: مسئول باجه اصلا توجهی به سطح تحصیلات متقاضیان نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی متقاضیان بن کتاب در مقابل باجه های بانک شهر در نمایشگاه کتاب تبریز

سرگردانی متقاضیان بن کتاب در مقابل باجه های بانک شهر در نمایشگاه کتاب تبریز