مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 11:132019-10-25سياسي

برخی دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند


امام جمعه خرم آباد با انتقاد از وضعیت پساسیل در خرم آباد گفت: متاسفانه شاهد فرافکنی برخی مسوولان هستیم که بدنال دو قطبی کردن جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به موفقیت و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم های گسترده دشمن اظهارکرد: یکی از این موفقیت ها طراحی و ساخت هواپیمای جت آموزشی بود که یک کار عظیم است  ساخت پهبادهای گوناگون و قدرت عملیاتی، اطلاعاتی و امنیتی نیروهای ما بخشی از این موفقیت ها است.

وی بیان کرد: دستگیری سرشبکه سایت و کانال شبکه آمد نیوز که کار بسیار بزرگ و شاهکار اطلاعاتی و امنیتی بوده یکی دیگر از موفقیت های بزرگ و قابل تامل است.

خطیب نماز جمعه خرم آباد تاکید کرد: موفقیت ها و پیشرفت های حاصل شده مصداق این شعار انقلاب اسلامی است که ما می توانیم، در گام دوم انقلاب نیز می توانیم پیشرفت کنیم.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه این موفقیت ها و پیشرفت ها دنیا را متحیر و دشمنان را دست پاچه و عصبانی کرده است، تصریح کرد: ما شاهد دستپاچگی آمریکا و ایادی آن هستیم، درواقع استکبار جهانی دچار سردرگمی شده است.

آیت الله میرعمادی گفت: این پیشرفت ها و موفقیت ها مرهون هدایت های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب، فداکاری، ایثار و گذشت جوانان موم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند

برخی دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند