مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 23:112019-10-25سياسي

قدرت معنوی انقلاب اسلامی، تعریف جدیدی از عدالتخواهی به جهان ارائه داد


ایران به جنگ با آمریکا و اروپا نپرداخت بلکه این قدرت معنوی ایران و انقلاب اسلامی بود که تعریف جدیدی از عدالتخواهی و کرامت انسانی را معرفی کرد و باعث متزلزل شدن ستون های سرمایه داری در غرب شد.

- محمدرضا عبدالله آبادی، دبیرانجمن اسلامی پیام نور مشهد و عضو دفتر تحکیم وحدت در یادداشتی به تحلیل قدرت معنوی انقلاب اسلامی پرداخت.

در این یادداشت آمده است: با نگاه به تاریخ انقلاب و اتفاقات حول آن ، انقلاب اسلامی به ما هو انقلاب اسلامی یعنی آزاد شدن و ظهور معنویت اسلام انقلابی و ناب محمدی در سراسر جهانی که تا قبل از آن، بر محور کمونیسم و سرمایه داری می چرخید و سراسر مادی بود، انجامید.

 بعد از انقلاب اسلامی، سه تمدن در رأس جهان قرار می گیرند؛ تمدن غرب به رهبری آمریکا، تمدن کنفوسیوس به رهبری چین و تمدن اسلام به رهبری ایران، چین فقط در اقتصاد با غرب می تواند مقابله کند، اما ایران در تمام شئون با غرب به نزاع پرداخته است.

تا قبل از انقلاب اسلامی ، اخبار و بحث ها بین دو کشور شوروی و آمریکا رخ می داد ولی بعد از فروپاشی شوروی و کمونیسم و ظهور انقلاب اسلامی ایران معادله عوض شده و بین دو کشور ایران و آمریکا رخ می دهد.

اسلام در کنار تعریف مادی بودن زندگی انسان ها به معنویت بشر بیشتر پرداخته و همین موضوع باعث شده است که امپریالیسم جهانی به مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت معنوی انقلاب اسلامی، تعریف جدیدی از عدالتخواهی به جهان ارائه داد

قدرت معنوی انقلاب اسلامی، تعریف جدیدی از عدالتخواهی به جهان ارائه داد