مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 04:242019-10-26اقتصادي

احداث نیروگاه خورشیدی درگنبدکاووس/11 زندانی جرائم غیرعمد آزادشدند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از احداث نیروگاه خورشیدی در گنبدکاووس خبرداد و گفت: 11 زندانی جرائم غیرعمد در گلستان طی سال جاری آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلیمانی فرد صبح شنبه به مناسب دهه وقف در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به مناسبت دهه وقف 128 عنوان برنامه را در سطح استان اجرا خواهیم کرد.

وی در خصوص پروژه های قابل افتتاح این نهاد، افزود: 28 پروژه در سطح هفت هزار و 605 مترمربع با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون تومان و با اشتغالزایی 749 نفر روز افتتاح خواهد شد.

سلیمانی فرد ادامه داد: 31 پروژه به مساحت هشت هزار و 680 مترمربع با هزینه 6 میلیارد و 580 میلیون تومان در دست اجرا است که 12 درصد آن ها از اعتبارات دولتی و مابقی از کمک خیران و غیره استفاده خواهد شد.

وی گفت: همچنین طی دهه وقف عملیات اجرایی 10 پروژه جدید به مساحت هشت هزار و 350 مترمربع و با هزینه 6 میلیارد و 700 میلیون تومان آغاز می شود.

سلیمانی فرد اضافه کرد: از پروژه های قابل کلنگ زنی می توان به ساخت موزه وقف در گرگان، احداث نیروگاه برق خورشیدی در جوار بقعه ملاعلی دانشمند در گنبدکاووس و همچنین ساماندهی زائرسرا، بازارچه، راه دسترسی و غیره بقعه خالدنبی در کلاله اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نیروگاه خورشیدی درگنبدکاووس/11 زندانی جرائم غیرعمد آزادشدند

احداث نیروگاه خورشیدی درگنبدکاووس/11 زندانی جرائم غیرعمد آزادشدند