مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 05:282019-10-26ورزشي

چرا مجریان زن رادیو بازی را گزارش نکردند؟


وقتی سه شنبه شب اعلام شد بازی چهارشنبه آژاکس و چلسی در چارچوب لیگ قهرمانان را یک زن برای رادیو ورزش گزارش می کند، خبرش مثل بمب در شبکه های اجتماعی پیچید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران ورزشی در ادامه نوشت: نجمه جعفری، گزارشگر شیرازی فوتبال که پیش از این چندبار دیدار رقابت های باشگاهی زنان را در رادیو گزارش کرده بود، حالا قرار بود پا در جای مردان بگذارد و همچون آنها یک رقابت بین المللی سطح بالا را برای شنوندگان رادیو گزارش کند.

این قدم برای نجمه و دختران دیگر ایرانی که عاشق کار اجرا و گزارشگری در رادیو و تلویزیون هستند حسابی امید بخش بود و نشانه ای قلمداد می شد از ورود سازمان صداوسیما به دورانی تازه.

موضوع وقتی جالب تر می شد که این دیدار مهم در ایران پخش تلویزیونی نداشت و طبعیتاً خیلی از طرفداران چلسی باید بازی را از رادیو یا شبکه های اینترنتی دنبال می کردند.

توییت هایی که در فاصله 24 ساعت مانده به بازی چلسی و آژاکس از سوی کاربران ایرانی منتشر شد بیان می کرد که خیلی ها به خاطر گزارش یک زن، می خواستند به جای شبکه های مرسوم اینترنتی، بازی را از طریق رادیو ورزش دنبال کنند و این یک خبر امیدوارکننده برای این رسانه قدیمی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مجریان زن رادیو بازی را گزارش نکردند؟

چرا مجریان زن رادیو بازی را گزارش نکردند؟