مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 05:422019-10-26سياسي

غذای جسم، پرطرفدارتر از غذای روح/ پای کت و شلواری ها به نمایشگاه کتاب هم باز شد


نمایشگاه کتاب تبریز مانند هر سال دیگر در حالی برگزار می شود که با حواشی مثبت و منفی زیادی همراه است.

غرفه های خوشمزه این بار هم از غافله عقب نمانده و پابه پای کتاب ها مخاطبان را به خود جلب کرده و آن ها را بر سر دو راهی انتخاب بین غذای جسم و غذای روح قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی در حال برگزاری بوده و استقبال چشمگیر مراجعان از غرفه‎های سوغاتی ها و خوراکی های وسوسه انگیز، از فست فود گرفته تا پاستیل و لواشک، تاب مقاومت را از مخاطبان فرهنگی ترین رویداد سال گرفته است!.

در مسیر بازگشت از نمایشگاه کم تر کسی را می بینید که کالای فرهنگی به دست این مسیر را طی کند، در مقابل هر سالن تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان سیب زمینی به دستی را می بینید که معتقد هستند فرنچ فرایز 10 هزار تومانی، به امتحانش می ارزد، اما کتاب نمی صرفد .

صف های طولانی چنان تلقین می کنند که انگار خیلی از مخاطبان نمایشگاه کتاب، صرفا برای خوردن فست فود و خرید سوغاتی های فریبنده و خوشمزه یزد و کرمانشاه تا آن سر شهر کوبیده و آمده اند.

پفک، ارزان تر و محبوب تر از همه این محصول خوراکی هم، صدرنشین خوردنی های هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز است و از بزرگ و کوچک هر کدام یک بسته از آن را به دست دارند و معتقد هستند جایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذای جسم، پرطرفدارتر از غذای روح/ پای کت و شلواری ها به نمایشگاه کتاب هم باز شد

غذای جسم، پرطرفدارتر از غذای روح/ پای کت و شلواری ها به نمایشگاه کتاب هم باز شد