مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 07:092019-10-26سياسي

دلیل عقب ماندگی استان تهران جزیره ای عمل کردن برخی مدیران است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: جزیره ای عمل کردن برخی مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای مصوبات شورای فنی یکی از دلایل عقب ماندگی استان تهران در حوزه عمرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی زاده صبح شنبه در پنجمین جلسه شورای فنی استان تهران این شورا را مرجع تصمیم گیری و حل و فصل اختلاف بین دستگاه های دولتی و پیمانکاران دانست و تاکید کرد و اظهار داشت: موارد و مسئولیت هایی که بر عهده افراد و مدیران قرار می گیرد با تعویض مدیر نباید به فراموشی سپرده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در ادامه بیان داشت: در صورت جابجایی مدیران به هیچ عنوان نباید با بهانه ی اینکه قرارداد در زمان مدیر قبلی منعقد شده از بار مسئولیت شانه خالی کنند و مدیران جدید موظف به عمل به مفاد قرارداد های قبلی دستگاه متبوع خود با پیمانکاران می باشد.

تقی زاده جزیره ای عمل کردن برخی مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای مصوبات شورای فنی را یکی از دلایل عقب ماندگی استان تهران در حوزه عمرانی عنوان کرد و بیان داشت: مصوبات جلسات شورای فنی استان تهران برای تمامی مدیران دستگاه های اجرایی لازم الاجراست و باید عملیاتی شود و نباید از این مصوبات سرپیچی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل عقب ماندگی استان تهران جزیره ای عمل کردن برخی مدیران است

دلیل عقب ماندگی استان تهران جزیره ای عمل کردن برخی مدیران است