مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 09:362019-10-26اجتماعي

هفتاد قله پارک ملی می شود


 معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست: با توجه به پتانسیل بالای منطقه حفاظت شده هفتاد قله مقرر شد که این منطقه به پارک ملی ارتقا یابد.

-  معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست: با توجه به پتانسیل بالای منطقه حفاظت شده ، هفتاد قله پارک ملی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ دکترکلانتری در جریان بازدید از منطقه حفاظت شده هفتاد قله و تالاب میقان با محیط بانان منطقه دیدار و محیط بانی را باتمام سختیها شغل مقدسی خواند و از زحمات آنان در حفظ حیات وحش و گونه های جانوری تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه به نقش و اهمیت مشارکت سازمانهای مردم نهاد و بخش خصوصی در کنار سازمان محیط زیست اشاره وبرضرورت فرهنگ سازی و آموزش جوامع محلی به منظور حفظ مناطق حفاظت شده تاکید کرد.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سازمان حفاظت محیط زیست دیدگاه نبایدحفاظت بدون بهره برداری باشد بلکه رویکرد اصلی ، حفاظت همراه با بهره برداری و ارتقاء کیفیت حفاظت مناطق تحت مدیریت ،تامین زیر ساختهای لازم و استاندارد سازی پاسگاههای محیط بانی است.

کلانتری افزود: با توجه به پتانسیل بالای منطقه حفاظت شده ، هفتاد قله و ضریب بالای حفاظتی مقرر شد این منطقه به پارک ملی ارتقا یابد و به منظور تحقق این امر اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتاد قله پارک ملی می شود

هفتاد قله پارک ملی می شود