مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 06:132019-10-28دانش

تحصیل و تحیُر! راه فرار از انتخاب بدتر!


دوران کارشناسی، دورانی است کە بە قول یکی از استادهایم « دوران طلایی زندگی هر فردی است که با چشم بر هم زدنی بە پایان می رسد و یاد و خاطره ی آن دوران همیشه در ذهنمان ردپایی ماندگار از خود به جا خواهد گذاشت؛ - دوران کارشناسی، دورانی است کە بە قول یکی از استادهایم دوران طلایی زندگی هر فردی است که با چشم بر هم زدنی بە پایان می رسد و یاد و خاطره ی آن دوران همیشه در ذهنمان ردپایی ماندگار از خود به جا خواهد گذاشت؛ اما، سوال این است که دانشجویان در ادامه تحصیل چه اهدافی را دنبال می کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالی که فقط چند هفتە از آغاز بازگشایی دانشگاه ها می گذرد، برای تهیه گزارشی راهی دانشگاە کردستان می شوم، دستە دستە دانشجویان در حال رفت و آمد در محوطە دانشگاە هستند و جنب و جوش افزونی میان آن ها دیده می شود؛ برای یافتن سوژه مناسب خود با کنجکاوی به دانشجویان نگاه می کنم.

بە سمت دانشکدە ادبیات می روم جایی که دوران کارشناسی خود را در آنجا گذرانده ام؛ روی همان نیمکتی کە پاتوق من و دوستانم بود گروهی از دانشجویان در حال بگو بخندند، به آنها ملحق می شوم.

از یکی از آنها کە دختر مهربان و خونگرمی است رشتە تحصیلی اش را جویا می شوم و متوجه می شوم که دانشجویان ترم سە ادبیات کردی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل و تحیُر! راه فرار از انتخاب بدتر!

تحصیل و تحیُر! راه فرار از انتخاب بدتر!