مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 06:182019-10-28ورزشي

دانشگاه ملایر؛ میزبان یادواره شهدای خلبان و 284 شهید ارتش ‏


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر از برگزاری نخستین یادواره 284 شهید ارتش و 9 ‏شهید خلبان، با حضور مسئولان ارشد کشوری و لشکری، مدیران استان و ‏شهرستان، - خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در محل سالن ورزشی دانشگاه ملی ملایر ‏خبر داد.

‏ دکتر حمید نوری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای برگزاری این یادواره یکسال برنامه ریزی و هماهنگی لازم با حضور مسئولان انجام شده است، افزود: این یادواره با سخنرانی امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه هشتم آبان ماه در ملایر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این یادواره از شبکه استانی همدان و شبکه سراسری شما به صورت زنده و مستقیم بخش می شود، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه ادوات و تجهیزات دفاع مقدس و نمایشگاه خلاقیت با موضوع دفاع مقدس در محل دانشگاه ملایر، مداحی، روایتگری خلبان های دفاع مقدس در مدارس سطح شهر و سایر مراکز آموزش عالی و اجرای برنامه های هنری و فرهنگی متنوع از برنامه های جنبی این یادواره به شمار می آید.

نوری بیان کرد: شهید بیژن فعلی، شهید محمد عبدلی، شهید محمد فتاحی، شهید غلامحسین عروجی، شهید رضا مظاهری، شهید محمد بختیاری، شهید محمدرضا نوروزی، شهید سعید هادی مقدم و شهید محمد رستمی 9 شهید خلبان شهرستان ملایر هستند که در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ملایر؛ میزبان یادواره شهدای خلبان و 284 شهید ارتش ‏

دانشگاه ملایر؛ میزبان یادواره شهدای خلبان و 284 شهید ارتش ‏