مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 08:242019-10-28فرهنگي

جوایز افتخاری اسکار اعطا شد


یازدهمین دوره جوایز «گاورنر» آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار با اعطای جایزه افتخاری به چند چهره سینمایی تاثیرگذار برگزار شد.

- یازدهمین دوره جوایز گاورنر آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار با اعطای جایزه افتخاری به چند چهره سینمایی تاثیرگذار برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، دیوید لینچ ، لینا ورتمولر (کارگردان ایتالیایی و اولین نامزد زن اسکار کارگردانی)، جینا دیویس (برنده اسکار بازیگری) و وس استودی (بازیگر و تهیه کننده تحسین شده آمریکایی)، چهار چهره سینمایی بودند که با حضور در این مراسم جوایز خود را به پاس یک عمر دستاورد سینمایی دریافت کردند.

لینا ورتمولر اولین زنی که توانست در سال 1976 با ساخت فیلم هفت زیبا به جمع نامزدهای نهایی اسکار بهترین کارگردانی راه یابد پس از دریافت جایزه خود از ایزابل روسلینی بازیگر و کارگردان ایتالیایی، خواهان برگزاری یک جایزه اسکار ویژه زنان با نام آنا شد.

پس از آن جین کمپیون و گرتا گرویگ دو کارگردان زن فعال سینما با حضور بر روی سن مروری بر تاریخ حضور زنان در شاخه بهترین کارگردانی اسکار داشتند و اعلام کردند تاکنون 350 مرد نامزد اسکار کارگردانی شده اند در حالی که تنها پنج زن توانسته اند نامزد این شاخه از جوایز اسکار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوایز افتخاری اسکار اعطا شد

جوایز افتخاری اسکار اعطا شد