مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 10:472019-10-28سياسي

تشکر سنایی و یونسی از شرکت کنندگان در مراسم خاکسپاری و ترحیم عارفه سنایی


مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه و حجت الاسلام علی یونسی وزیر اطلاعات در دوران اصلاحات ، با انتشار پیامی ، از همه کسانی که در مراسم خاکسپاری و ترحیم عارفه سنایی شرکت و با آنها ابراز همدردی نمودند ، - تشکر سنایی و یونسی از شرکت کنندگان در مراسم خاکسپاری و ترحیم "عارفه سنایی " مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه و حجت الاسلام علی یونسی وزیر اطلاعات در دوران اصلاحات ، با انتشار پیامی ، از همه کسانی که در مراسم خاکسپاری و ترحیم "عارفه سنایی" شرکت و با آنها ابراز همدردی نمودند ، تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در متن این پیام آمده است: دست طبیعت، بهار زندگی جوان عزیزمان را به خزان تبدیل کرد و در این هنگامه تلخ، همه ما را در ماتم و سوگی جانکاه فرو برد.

این اندوه جز با توکل بر خدای متعال و همدلی و همدردی دوستان و سروران که در این مصیبت ما را تنها نگذاشتند و محبت خود را نثار بازماندگان نمودند ، تسلی نمی یافت.

با نهایت ادب و احترام، لازم است از اقشار و اصناف مختلف مردم، مقامات لشگری و کشوری، علما و روحانیون، رییس جمهور و اعضای هیات دولت، معاون دفتر مقام معظم رهبری، وزیر ، مدیران و کارکنان محترم وزارت امور خارجه، رییس و نمایندگان مجلس شورا، معاونین وزارتخانه ها و رؤسای سازمانها، همکاران سفارت ایران در مسکو ، مسئولین قوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر سنایی و یونسی از شرکت کنندگان در مراسم خاکسپاری و ترحیم عارفه سنایی

تشکر سنایی و یونسی از شرکت کنندگان در مراسم خاکسپاری و ترحیم عارفه سنایی