مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 11:052019-10-28سياسي

از شفا گرفتن خواننده تا دردودل آقای خاص موسیقی با ضامن آهو + صوت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طی سال های اخیر هنرمندان موسیقی با تولید آثار مختلف سعی در نشان دادن ارادت خود به ساحت مقدس حضرت امام رضا(ع) داشته اند که از این میان سه از آثار به ملودی های ماندگار حوزه موسیقی در وصف امام هشتم شیعیان تبدیل .

- از شفا گرفتن خواننده تا دردودل آقای خاص موسیقی با ضامن آهو + صوت از میان آثار متعدد هنرمندان موسیقی در وصف امام هشتم، سه اثر بنا به دلایل گوناگون بیشتر از سایر آثار در ذهن مخاطبان ماندگار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طی سال های اخیر هنرمندان موسیقی با تولید آثار مختلف سعی در نشان دادن ارادت خود به ساحت مقدس حضرت امام رضا(ع) داشته اند که از این میان سه از آثار به ملودی های ماندگار حوزه موسیقی در وصف امام هشتم شیعیان تبدیل شده است که در ادامه نگاهی به این چند اثر مانگار شده است: آمده ام ای شاه پناهم بده بدون شک یکی از ماندگارترین اثر موسیقایی در وصف امام رضا(ع) قطعه مشهور آمده ام ای شاه پناهم بده به آهنگسازی آریا عظیمی نژاد و خوانندگی استاد کریمخانی است، قطعه ای که هر مخاطبی با شنیدنش، منقلب شده و دلش برای حرم رضوی پر میکشد.

محمدعلی کریم خانی پیش تر درباره ماجرای ساخته شدن قطعه آمدم ای شاه پناهم بده گفته است: روزی آقای محمد اصفهانی با من تماس گرفت و به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شفا گرفتن خواننده تا دردودل آقای خاص موسیقی با ضامن آهو + صوت

از شفا گرفتن خواننده تا دردودل آقای خاص موسیقی با ضامن آهو + صوت