مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 12:002019-10-28سياسي

افزایش نظارت بر ساخت و ساز در شهر و حریم در ایام تعطیلات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیر فتاحیان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: نظارت و فعالیت شبانه روزی نیرو های شهربان و حریم بان در نگهداشت، - مدیرعامل شهربان از افزایش نظارت بر ساخت و ساز در شهر و حریم شهر تهران در ایام تعطیلات و برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیر فتاحیان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: نظارت و فعالیت شبانه روزی نیرو های شهربان و حریم بان در نگهداشت، حفظ ایمنی و جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز در شهر و حریم تهران در ایام تعطیلات افزایش می یابد.

وی با تاکید بر این که یکی از مصادیق تضییع حقوق شهر و شهروندان، ارتکاب تخلفات ساخت و ساز در شهر و حریم شهرهاست، افزود: در تعطیلات جاری، در راستای حفاظت از حقوق شهروندی و قانون، با برنامه ریزی های صورت گرفته و با همراهی و تعامل همکاران ما در شهرداری های نواحی و مناطق، نظارت بر حوزه ساخت و ساز در شهر و حریم تهران افزایش یافته و با متخلفان برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شهربان و حریم بان از شهروندان درخواست کرد در راستای برقراری انضباط شهری، در صورت مشاهده تخلفات ساخت و ساز، به سامانه های نظارتی شهرداری تهران گزارش نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نظارت بر ساخت و ساز در شهر و حریم در ایام تعطیلات

افزایش نظارت بر ساخت و ساز در شهر و حریم در ایام تعطیلات