مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 22:522019-10-28سياسي

تقابل دنیای کفر با قدرت معنوی ایران


در این تقابل دنیای کفر با قدرت معنوی ایران، شاهد شکوفایی جوانه های معنویت در دل محرومان و آزاداندیشان سرتاسر عالم و به ویژه کشورهای منطقه هستیم.

- یادداشت کمال سرویها رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان رضوی با موضوع قدرت معنوی ایران را می خوانید:  توجه ما به قدرت معنوی ایران در بعد از انقلاب است، معمار کبیر انقلاب در زمانی ملت ایران را متوجه قدرت معنوی کرد که کره خاکی به دو بلوک شرق و غرب تقسیم می شد و بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی تنها قدرت بلامنازع قدرت و گفتمان دنیای غرب به ویژه آمریکا بود.

  در این فضا گفتمانی متکی بر معنویت در ایران پدید می آید، گفتمانی که برخاسته از محتوای دین مبین اسلام و شریعت علوی است، هیچ ظلم و جوری را تحمل نمی کند و در سرتاسر عالم هرجا مظلومی باشد به کمک و یاری او می شتابد، این قدرت معنوی خلاصه می شود در فلسفه عاشورا، درسی که حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به بشریت داد که اصلاح امور و نایل شدن به سعادت ابدی در سایه توجه به خالق و بریدن از مخلوق حاصل می شود.

  در برابر این قدرت معنوی سلاح های کشتار جمعی، بمب اتم، پهبادهای پیشرفته و ناوهای جنگی بی اثرند، تلاش و مکر دشمنان هرچه بیشتر می شود، افتضاح و شکست آنان آشکارتر می گردد و در این تقابل دنیای کفر با قدرت معنوی ایران، شاهد شکوفایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل دنیای کفر با قدرت معنوی ایران

تقابل دنیای کفر با قدرت معنوی ایران