مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 06:462019-10-29بين الملل

عملیات هلی برن آمریکا در «جرابلس» سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، منابعی در مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه ، وابسته به معارضان، اعلام کرد که نیرویی نظامی، - مرکز وابسته به معارضان سوری ادعا کرد که نیرو های آمریکایی طی عملیات هلی برن در جنوب جرابلس سوریه، تعدادی از عناصر داعش را بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، منابعی در مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه ، وابسته به معارضان، اعلام کرد که نیرویی نظامی، احتمالا آمریکایی، عملیات هلی برنی نزدیک شهر جرابلس در سوریه، که تحت سیطره گروه های شورشی همپیمان با ترکیه است، انجام داده است.

این منابع تصریح کردند، بالگرد های ناشناس در آسمان منطقه الحاوی پس از گشت زنی هواپیما های شناسایی در حومه جرابلس، در این منطقه پرواز می کردند.

دو بالگرد در ارتفاع پایین پرواز می کردند در حالی که سومین هلیکوپتر در نزدیکی منطقه الملعب واقع در جاده جسر الشیوخ در جنوب شرقی شهر جرابلس در استان حلب فرود آمد.

ادعا می شود طی این عملیات، اعضای یک خانواده ای، که احتمال می رود عراقی یا از استان حلب و نیز مظنون به ارتباط با گروه تروریستی داعش هستند، بازداشت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات هلی برن آمریکا در «جرابلس» سوریه

عملیات هلی برن آمریکا در «جرابلس» سوریه